2010-10-18

decaler

munnad

TITTA! här sitter jag halv tre på morgonen och blir munnad av min tandborste och ni kan faktiskt SE det. why? jag har köpt glödlampor till min taklampa!!! äntligen, efter två veckors totalt mörker i mitt rum efter klockan sju. när jag tände lampan hittade saker jag inte visste att jag hade. i was like, shiet! har jag ett nattduksbord?

jag är så jävla slut i kroppen att jag inte ens kan grinda smått diskret till musiken jag lyssnar på utan att känna av träningsvärken. steg upp halv tio i morse och tyckte att det var en fin dag för att dansa så jag satte på videon med tjejerna från cariba urban tribe och lärde mig dansen. yeah, i know. i'm geeky like dat. så har typ dansat hela dagen. på kvällen stötte jag på ivan i korridoren som frågade om jag ville hänga med att spela fotboll. drog med och hade SKITKUL. asså lätt att jag ska gå och spela igen på onsdag! har saknat bollen (och micken och hinken, HAHA) extremt mycket märkte jag. efteråt sket jag i att strecha och låg istället och chillade i köket med ivan så cheaaah... varje gång jag försöker gå ner lite i takt med musiken tar det stopp. mina ben pallar inte mer. lär vara ännu mer handikappad imorgon. niiiice.

1 kommentar:

momi sa...

HAHAHA :')