2010-10-17

soldag

jag hoppades på att bli näääästan såhär full igår:



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... men det blev jag inte. jag var bara "buzzed" som amerikanen i klassen säger - men det var kul det med! vi hade tänkt dra på nation efter förfesten men fastnade hemma hos amerikanen och det var fan tur för när jag kom hem och skulle käka mitt maxmål som jag haffat på vägen hem så berättade två killar att de stått i kö i en timme - och då hade de ställt sig där halv elva. SNAP! ya'll can tell, det är tidiga utgångar som gäller här i lund. det där maxmålet var förresten det bästa jag ätit på länge. asså, pommes med ostdipp. kärlek till det. det är så jävla lätt att ta över andras dåliga matvanor har jag upptäckt. i min korridor är det ALLTID någon som käkar pizza och miriam är bäst på att lure mig i godis och annat shit. of course it's reaaal niiiice HAHA men jag bör nog inte bygga upp min kost på det. eller? hähä. whatever. söndagar är nice ändå för man kan ligga inne på rummet och inte vara särskilt produktiv alls, so that's what imma do right now...