2010-11-19

blossom

asså sköljmedlet som används i tvättstugan är verkligen inte något att hänga i julgranen (mitt absoluta favorituttryck btw, passar till ALLT!). sköljmedel enligt min mening ska liksom lukta gulligt eller som hemlängtan, sådär så att man ska vilja gosa in sig i plagget och bosätta sig där när man plockat ur sin nytvättade tröja och luktar på den (jaja, jag vet att ni också gör det). doften av vårt sköljmedel skulle jag verkligen inte beskriva like home. i don't even know what that smell be. den luktar industri på något sätt, vilket det i och för sig också är... men är det verkligen för mycket begärt att ens kläder ska dofta ljuv sommarblümma? me thinks not.

kolla vad jag tänker på en fredagskväll precis innan jag ska ut.

1 kommentar:

annahita sa...

hihi meh. inte skulle man hänga sköljmedel i granen ändå, även om det luktade gott och bra!