2010-11-19

DOUBLE-YAY!

YAY för att mitt internet äntligen är tillbaka och YAY för att jag fick åka bil igår hahahahaha. man, det var längesen jag gjorde det! såg till och med till att jag fick the shotgun. sånt är inte att leka med nämligen. det enda vi gjorde var att åka till mcdonalds för att köpa milkshake men det var de bästa 15 minutrarna på hela dagen. true story.

imorse när jag skulle till skolan (klockan 8 på morgonen, LETHAL!) var det snöstorm här i lund. till slut nådde snön oss också. det har snöat hela dagen och ändå har det bara lyckats bli slaskigt, i mean COME ON? antingen kör man hårt eller så kör man inte alls, god damnit. just pointing that out to the weathergods, eller nåt. har spenderat dagen inomhus med att tvätta och titta på inglorious basterds då jag bara sett den på spanska i spanien när jag inte kunde spanska, haha. den är skitbra ju! ikväll äre fest i alla fall.

Inga kommentarer: