2010-11-17

kritikerkrossade

kevin g

och the haters i det här fallet skulle då vara hostan och huvudvärken som har hauntat mig i dagar nu. trots det var jag och jobbade lite för radion idag. från början tänkte jag banga men jag är glad att jag gjorde det ändå för jag fick hosta tillsammans med dimitri som är min absoluta favorit att hosta med. svär, det är något i vårt vitryska band som gör att det klickar för det är så easy att jobba med honom. han save-ar alltid mitt ass när jag klantar till eller glömmer bort saker, HAHA. så ni tror att jag är duktig men jag har egentligen bara ett bra safety-net, HAHA.

fast ah, allt har ju sitt pris. nu ligger jag i sängen och min huvudvärk har förvärrats grovt så jag kan ju bara glömma fotbollen ikväll. åååh, blir fett less på att vara sjuk, så jävla tråkigt är det. får se om jag lyckas rulla ner till ica och kolla om det finns något smarrigt att köpa. which i probably will HAHA. annas kille hade tydligen köpt en tårta till henne så jag blev fett sugen på det HAHA. det är inte lätt att vara en tjockis i hjärtat.

Inga kommentarer: