2010-12-01

lääääh

jag älskar seriösa människor. i'd even grow a cornfield full of ya'll if i could. läste precis en väldigt fint skriven blogg av en kille i min klass där han skriver om sina funderingar kring second hand shopping, om hur han genom en koldioxidmätare har räknat ut hur mycket koldioxid han släpper ut under ett år, om wikileaks... i love dat. på gud, i wish i was like dat. MEEEEEEEN tyvärr kan ju inte alla vara seriösa. känner mig typ som den mest oseriösa av de seriösa i klassen, if that makes sense. HAHA. för jag lovar, jag är seriös! jag känner bara inte för att visa det. jag skiiiiter i för jag är fuuuuck the world, liksom. igår sa jag ju att jag skulle lyssna på radioprogrammet live för första gången - and so i did! jag var på radiostationen idag och chillade i studion under sändning och efteråt hängde jag med på feedback-mötet och käkade. HAHAHA helt oblyg sådära. men sån är jag liksom. heeelt oblyg.

so what i'm TRYING to say is........... i have no god damn clue. just ENJOY YOUR GODDAMN LIFE! :D

Inga kommentarer: