2011-01-17

i finally got my shit together (mmhmm)

HOORAY! jag har börjat använda versaler fett mycket den senaste tiden men det är ju så himla använtbart. men iallafall, HOORAY! äntligen har jag lyckats införskaffa lite medicin åt mig. fest eller?! jag har varit så himla sliten de senaste dagarna att alla mina krafter har gått åt att antingen ta mig in i duschen eller laga lite mat eller sitta och plugga. jag är fortfarande helt förbluffad över hur klar i huvudet jag lyckats vara den här veckan att jag faktiskt har kunnat skriva en hel tenta. turens MAMMA. nu känner jag mig till och med helt frisk och hade kunnat gå ut som vanligt om det inte hade varit för min hosta. asså den är så jävla grov, den verkligen tar på mina krafter och lämnar ett stort hål i mitt bröst så fort jag anstränger mig det minsta - men som sagt, that's all in the past now då jag lyckades ta mig ner till läkaren idag som gav mig lite voodoo juice a k a medicine. HOORAY!

och förresten, rubriken är från introt till the workout plan. nuuuu känner ni igen den va! hahaha

Inga kommentarer: