2011-01-17

YEAH BOOI

isn't it the awesomest feeling ever när man är klar med en fet tenta som man har hållt på med i evigheter? YEAH BOI!!!! så jävla skönt att ha den avklarad. lämnade in den snabbt och nu vågar jag inte läsa det jag skrev för tre timmar sen hahaha :D säkert bara en massa gegga. hoppas det gick bra ändå. känner åtminstone att jag har lärt mig asmycket och det är ju alltid.. bra? har suttit i köket nu och tittat på the exorcism of emily rose med ivan, marcus och en ny eller ah reinflyttad kille som heter kewing. snubben som presenterade sig för nudelkungen innan han flyttade härifrån i höstas hahaha. ivan var skiträdd under hela filmen så jag funtar på att knacka på honom om fem minuter eftersom 03:00 är demonernas tid, bara för att jävlas med honom. eller så kommer jag skita i det och då kommer han knacka på hos mig HAHAHA. god natt.

Inga kommentarer: