2011-01-21

sitter på bibblan

Snapshot_20101206

vadå, alla ser väl ut såhär när de pluggar?!

asså jag älskar random people! satt med min grupp och diskuterade när en snubbe (i cowboy-hatt dessutom!) kom fram till oss och ba "er diskussion låter väldigt bekant... ni måste ju vara bids-klassen?" han gick tydligen i andra årskursen så han slog sig ner och vi snackade lite om en bok vi håller på att läsa... och sen ba "BYE!" och så gick han. och på vägen till bibblan stoppade en random snubbe mig ute på gatan och ba "...är det inte du som spelar fotboll?" jag ba "...who is you?" HAHA kände inte igen honom alls! men det är kul när folk inte skäms, mer sånt tack.

4 kommentarer:

Mandy sa...

Nope ingen match men träningsläger så att det skriker om det ! :)

cico sa...

WARRRRÖP BOBBIES!

vixen sa...

BOOBIES? du är så ytlig lutte =(

cico sa...

det ligger i min natur