2011-01-21

you really mean, alot to me

YES!!! csn-pengar = mat, praise the looord! min diet de senaste 10 dagarna har bestått av pasta och köttbullar för att inte behöva lägga ut för mycket pengar på mat. ni förstår nog hur trött jag är på det nu. ser jag en köttbulle igen kommer jag trycka upp den i någons näsa. girl, you know it's true!

idag var det tänkt att jag skulle gå på terminens första ryskalektion men så blev det inte alls. på schemat stod det ändå muntlig och skriftlig färdighet vilket jag gissar skulle vara att lära sig alfabetet och att säga några korta fraser vilket bara skulle vara slöseri med tid för mig. orkar liksom inte ta mig till sol när jag är sjuk och egentligen borde vila. dessutom måste jag möta upp min grupp om en timme för att diskutera vår gemensamma uppsats inför seminariet på måndag så att springa fram och tillbaka till olika ställen... näää, ill pass. helt onödigt egentligen. men på måndag står grammatik på schemat så lätt att jag går då. girl - you know it's true!

and yeah, jag har precis återupptäckt milli vanillis gamla hit. the soundtrack of my childhood, the soundtrack of my parents youth. det var en av de få bra skivor vi hade i huset när vi var små. and marilyn, you know it's true!

11673
(klicka på bilden.)

2 kommentarer:

m sa...

skitfula männirskor

vixxx sa...

hahahaha men fett bra hår de har! ERKÄNN