2011-02-07

everybody dies but not everybody lives

Snapshot_20110205_16 blue
Snapshot_20110205_16 yellow
Snapshot_20110205_16 gray
Snapshot_20110205_16

haha gud vad sämst, håller på att bli sjuk igen också. sämsta immunförsvaret. men fäster egentligen inte så stor vikt vid det.. speciellt inte när det bara är en förkylning vi pratar om och inte den monsterhosta jag hade för några veckor sen. jå ä ente den som ä den, liksom. jo det är jag, haha. (vad är "den" anyway?)

på torsdag ska jag prata med min lärare angående betyget fastän besvikelsen redan börjat gå över. eller okej, nu ljuger jag, jag är fortfarande besviken som fan. men jag får väl lära mig av det här helt enkelt. something good has to come out of it, i guess. nae, nu ska jag läsa på lite om ghana. GHANAYNAY!

Inga kommentarer: