2011-02-08

the queen of first impressions

HAHAHAHAHAHAHAHAHA fan vad jag skrattar!!!!!! gick in på angeline manjelines face och såg att en kompis till henne hade skrivit på hennes wall. tänkte på den första och sista gången jag träffade den tjejen.

det var kvällen innan jag skulle åka ner till lund. hon, jag, angi och momi åkte hem till angis kusin och bestämde oss för att flippa och började hinka på och helt plötsligt var vi på väg till en fest i fittja hos några jag inte ens vill nämna vilka det var.

allt efter bussfärden från tumba till fittja är en stoooooooor fet dimma för mig - men som tur var fick jag ju kvällen återberättad för mig dagen efter. låt oss bara säga att sakerna som hände den natten bör ALDRIG bör nämnas i denna blogg. det var en av mina värsta fyllor NÅGONSIN. den och fyllan med meli i spanien toppar listan grovt. så hon tjejen fick liksom se mig i mitt esse, om man säger det så. the things she saw me do asså...

så när jag nu ramlade in på hennes face funtade jag ifall jag borde adda henne. funtade lite till och tänkte: HEEELL TO THE NAAAH! too awkward.

1 kommentar:

Mandy sa...

När jag är klart med allt så är jag friskvårds konsulet förhoppningsvis. Jag pluggar på Bosön en idrottsfolkhögskola. Vad är det du pluggar?