2011-02-17

giraff business

assssså bolagret har en sååå såå så fin tavla här i affären i lund, den gör mig helt fuzzy inside. den hade verkligen passat perfa hemma hos mig. det är en sketastor canvas-duk i jättestarka färger och mittpå står en svartvit giraff. jag LOVAR att den är real purrty, det kanske inte låter som det när jag beskriver den. hoppas bara att den fortfarande finns kvar när jag får lite pengar så den äntligen får hänga där den ska hänga - ovanför min säng.

det bästa är också att den bara kostar 300 spänn (asså den är verkligen SKITSTOR, typ 2x1 eller nåt sånt haha okej jag ska erkänna, jag har ingen aning vilka mått den har men tro mig! den är skitstor.) men jag har andra utgifter jag måste prioritera. ryskaböcker har jag fortfarande inte köpt, och inte heller min biljett till norge. jag har nämligen planer på att åka dit på ett event som jag ska på tillsammans med meli. och så vill jag åka upp till stockholm i början på nästa vecka! fast det ska jag försöka tigga till av mina föräldrar för jag har verkligen INGA pengar just nu. haha, same ole story liksom. men seriously, ryskaböckerna - crucial. verkligen. håller på att halka efter nu och jag behöver dem för att plugga på egen hand eftersom jag inte hinner gå på lektionerna eftersom de nästan alltid krockar med mina vanliga föreläsningar. but that's my headache......

ska kila iväg och fortsätta städa mitt rum.

2 kommentarer:

cico sa...

svär ja vill typ skaffa konto på alla community som finns och lägga upp den överallt. dör för klippet dör för snubben dör för dansen. HAHAHHAHAHHA. herregud. jag vill ha en sån kompis =(
damn sweden varför producerar dom inte sådana snubbar

momi sa...

hahahahahahahahaahahhahahahahahahaha HAHAHHAHAHAHAHAHAAHAH