2011-02-16

See Ya!

asså fatta att jag har spenderat typ 72 h och bokstavligt talat levt för det här inslaget jag har gjort nu.

72 h!!!

det här är vad jag har gjort de senaste dagarna:

- jagat personer att intervjua
- ringt en miljon samtal
- genomfört två intervjuer
- klippt, klistrat, gjort prator

och det här är vad jag INTE kunnat göra fastän jag verkligen velat och behövt det:

- plugga
- städa (mitt rum är KAOZ!)
- äta ordentligt
- lyssna på musik.

asså shit... i'm so over it. det sista jag gör nu är att dra ner till radiostationen om en timme eftersom jag hostar programmet idag (radioaf.se kl 5!) och sen är det slut för en lång tid framöver. jag måste dra gränsen för hur mycket jag orkar och hinner med när mina studier blir lidande. idag fick jag liksom skippa både min ryska OCH bids-föreläsning bara för att göra färdigt inslaget. igår kom jag hem vid midnatt. asså NAJJ, orkar inte. det enda jag är villig att göra är agera producent om två veckor tillsammans med en kompis eftersom vi bestämde det för längesen men jag är praktiskt taget ute ur radiobilden från och med nu.

sickvixen

3 kommentarer:

Fre sa...

Hahah thanx beauty! Ne skulle aldrig kunna gå ut på en vardag med de där higheelsen!Speciellt inte i det här vädret, men hade det till utgång! fast själva body outfiten med tights kan ja ha vanligt! Men med sneakers då =OOO jag lär mig fortfarande att knna gå med klackar =(

cico sa...

OMG tack så mkt. a true friend.

Amanda Looma sa...

asååå snyggis!!