2011-02-14

knock knock

HAHAHAHA yeah, funny thing happened this morning. igår kväll var jag hos ivan, doing what i do best: annoy him while he eats. så ba innan jag skulle hem sa han något om att han skulle väcka mig när han börjar kl 8 bara för att jävlas och jag ba noooo, men yeah, tog honom inte så seriöst. även fast han har försökt göra det tidigare fast då var jag inte hemma HAHA.

så imagine my surprise när jag, 9 på morgonen, blir väckt av att någon rycker i mitt dörrhandtag. första tanken var: "ABÖW!" andra tanken var: "hataaaaar den där ivan." klädde på mig snabbt som fan, kutade till hans dörr och bankade sönder den. cause you know, payback's a bitch.

så ba en halvtimme träffade jag på honom ute i korren och han var typ såhär "IS YOU CRAZY?!" jag ba "shieeet, why you crying FOOL?!" (det här är gangsterversionen som bara hände i mitt huvud, inte i verkligheten) men ah, ivan förklarade iallafall att det INTE var han som hade ryckt i mitt dörrhandtag utan att det hade varit en av hyresvärdarna som måste ha kommit åt den när han höll på att markera alla dörrar i korren. HAHAHAHAHA. istället var det jag som väckte honom grooovt. han har typ gått runt och hotat mig hela dagen med att han ska väcka mig på samma sätt när jag minst anar det.

hahahahahahaha im so screwed.

Inga kommentarer: