2011-02-14

why make trillions when you can make billions?

fan är det här, en bildblogg? nae. fast i och för sig, det är väldigt lätt att glömma bort bloggen när det är så enkelt att ba slänga iväg något på twitter. oh yeah, about that, jag har börjat twittra också haha. it's funny för innan jag gjorde ett konto där så tänkte jag "hur mycket kan en människa egentligen ha att säga?" liksom jag bloggar, jag facebookar, jag pratar med människa "IRL" som det så fint heter - trots det verkar jag ju ändå känna att jag fortfarande har saker att säga som jag inte fått ut på alla de ställena mentioned above liksom. då kan jag inte låta bli att samtidigt ifrågasätta det här eviga behovet man (jag) har av att dela med sig av sina åsikter och sitt liv på internet. buuuuut yeah HAHA i still i opened that account anyway. and tweeting is fun!

den här veckan ska jag göra ett inslag om muslimers integration i europa och yaay! jag fick precis ett svar från sverigedemokraternas presschef som kanske kan hooka mig med någon jag kan intervjua imorgon. det hade varit jätteintressant, även fast man redan vet vad de tycker och tänker. de pallar liksom inte spendera 40 000 000 000 000 kr på invandringen HAHAHA. classic klipp asså. man tror hon är dr. evil.

nä nu ska jag kolla på korrespondenterna och gathra lite inspiration!

2 kommentarer:

cico sa...

jag gillar när du skriver korren. de låter så snuskigt i mina öron. hähä

vixxxxx sa...

haha jag har en annan kompis som också säger det!! varför har ni så sick minds? varför? ällä har, förutom jag