2011-02-19

stockhooome

yaaaaaaaay, mina biljetter upp till stockholm är nu bokade! så på tisdag kommer jag ligga hemma hos min mama och kramar sönder henne. ska krama min mama och min papa och min suster. med mina kompisar ska jag göra dumheter, hähä.

nä men det ska bli skitgött med lite storstad.

så fram till tisdag satsar jag på att plugga så mycket jag kan. har suttit sedan elva i morse och pluggat ryska på bibblan och nu ska jag läsa lite om kuznetz kurvan, whatever that is. asså de sjukt hur dålig jag är på ekonomiska teorier. förstår verkligen ingenting. fast killen jag jobbar med har nog rätt bra koll på det så det är bra det. jag är bara glad att jag inte jobbar med killen jag jobbade med förra veckan för att göra den här uppgiften vi har nu för det hade varit KAOZ. okej, det var kaos förra veckan också för jag fick typ sitta och mamma honom och det slutade upp med att jag fick renskriva större delen av uppsatsen själv men det handlade åtminstone om demokrati och det är jag intresserad av. ekonomi, not so much.

elin hängde med till bibblan för att plugga hon också.

Bild042

yani plugga.

Inga kommentarer: