2011-02-19

varför inte slösa lite tid?!

Hur bor du: i studentkorridor i ett rum med egen dusch, whaaa, lyx

Brukar du komma i tid: hahahahaha.... nej

Hur lång är du: någonstans mellan 167... och 167

Kan du laga mat: yeah boy, älskar att laga mat. mest för resultatet. älskar hemlagad mat

Vad jobbar du med/pluggar du: en kandidat i utvecklingsstudier och tar samtidigt en nybörjarkurs i ryska

Vad har du på dig just nu: slappaste shiten ever

Har du någon fobi: oooh, fötter. LÄTT. blir så äcklad av dem. min värsta mardröm är att stöta på någon med bara fyra tår. vet seriöst inte hur jag hade hanterat det. det är därför jag alltid måste räkna folks tår när jag ser deras fötter *freak, jag vet*

Hade du en bra kväll igår: kanske inte den bästa men jag sov åtminstone feeett skönt

Vilket är ditt senaste inköp: riesen igår kväll innan jag drog hem till en klasskompis. a snack for the road sådär HAHA

Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller juice när jag vill skämma bort mig själv lite *tihi*

Var fick du dina senaste pengar ifrån: csn boiiii!

Har du sovit i din egen säng inatt: japp det gjorde jag

Vad hade du sönder senast: minns inte vilket är fett wierd för jag är fett klumpig, har sönder saker hela tiden

Vem snackade du med senast: kelving, frågade vem som skulle äta tårtan han hade gjort hahaha

Varm favoritdricka: te är gott

Favoritdricka när du är riktigt törstig: wåter är gott

Alkoholhaltig favoritdricka: some random dränk. typ malibu. eller ingefärsdrinken jag drack i vintras som jag fortfarande inte vet namnet på. eller oh, oh, kahlua!

När gjorde du senast något riktigt dumt: imorse kanske. fast nää, det tror jag inte

Saknar du någon just nu: ja, fast det kommer åtgärdas på tisdag :)))

Vad ska man göra för att få dig irriterad: inte ha någon moral eller poka mig i evigheter haha

Någon jag stör mig på: samma människa som stört mig i flera månader nu

Intressen: fotboll och dans. och språk!

Senaste person du kramade: måste ha varit elin imorse

Senaste person du ringde: min falli på skype tidigt imorse

Senaste person som ringde dig: rebecca igår kväll, missade samtalet though

Vad drack du senast: wåter är gott

Vill du ha barn: kanske lite kanske. men vill mest adoptera

Längtar du till din nästa födelsedag: äääh det finns roligare saker att längta till ju!

Har rakat dina ben någon gång: ja. aldrig mer säger jag! epilera is the shizz

Är du sugen på något nu: jag är alltid sugen på att äta något, cok standard

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: kaffe är... inte gott

Använder du hudkräm: HAHA GROVT! cocoa butter är min vän. och min man. och min gud.

Attraheras du av män med skägg: det är inte skägget jag gillar, det är matresterna som gömmer sig i det jag diggar

Micro-pop eller poppa själv: haha uuuhm. micro i guess. vem fan poppar själv? om det inte handlar om något annat som ska poppas, hähä

Brukar du baka: brukade alltid göra det förut men inte längre. those were the days

Röstade du i det senaste valet: självklart! gudde fick mitt stöd

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: är otroooooligt nöjd och tacksam över hur mitt liv ser ut, är verkligen hur lycklig som helst

Vilken låt lyssnade du senast på: barbara streisand haha

Har någon annan sovit i din säng inatt: nope

Vad tycker du är äckligt: fötter. och typ, hål i huden. svårt att förklara. men jag blir seriöst lite svimfärdig av äckelkänslorna jag får när jag ser sånt HAHA

Har du pengar på mobilen: bara om du har comviq

3 kommentarer:

cico sa...

"Vad ska man göra för att få dig irriterad: inte ha någon moral eller poka mig i evigheter haha"

WARRRRRRÖÖÖÖP JAG KÄNNER MIG UTPEKAD.

am sa...

har du pengar på mobilen: bara om du har comviq HAHAHAHA fööör skön

Melina sa...

tror det är mig du är ute efter att provocera med kommentaren om kaffe mmmmhmmmmmmmmmmmmmmmmm xD


hahahah jag städade sönder här hemma igår, alltså det hade man dömt oss efter det hade man kunnat tro att det enda vi gör är att dricka kaffe och ha mens. seriöst torkade kaffefläckar ööööööööööverallt och plockade/hittade tamponger öööööveeeeraaaaallllllllllt, shit alltså xD