2011-02-07

why so said?

hahahahahaha asså våra ryskalektioner är... jag vet inte vad jag ska kalla dem, knas? min grammatiklärare är så himla skum och så himla dålig på att dra skämt, det blir ba awkward varje gång hon gör det. idag ba sa hon att hennes böjning är ordböcker, vände sig om mot oss och avfyrade skarrigaste leendet jag sett ever HAHA. inga ord för hennes asså... inga ord..........

men klasskamrater är chill, i like them. vi hängde lite idag under lunchpausen. whaaa, två timmar på förmiddagen och två timmar på eftermiddagen. nu är jag slut. sitter och väntar på att momina ska ringa mig. youtubar sånt här under tiden:



var ju hos elin i lördags och chillade med folket i hennes korre som hade födelsedagsfest. baaara en massa amerikaner asså. tyvärr var inte så mycket drag och egentligen ville vi gå ut på nation men vi bangade på det när folk började röra på sig runt ett-tiden...

så istället ringde vi fredrik och bad honom joina oss på korrefest i korren mittemot! vi drog dit, dansade lite, lärde känna lite folk - bland annat snackade jag med en asnice brasse från malmö som, hör och häpna, hade bott i hallunda under en period. HAHA asså båda doooog när han sa det, asså så fucked up random!!! så ba insåg vi att vi båda gillade sneakers och hade på oss rutiga skjortor och blåa strumpor. HAHAHA cok käraaaaa.. utan att veta om det.

dagen efter degade jag och elin på biblioteket hela dagen och på kvällen hängde hon med och spelade fotboll. askul fan. hon ville bara byta in och sitta på bänken hela tiden så hon ba satt med mig och ivan och tjötade istället haha. ändå lyckades hon skadade typ tre spelade när hon väl var på planen! HAHA. varje gång jag var ute på plan ropade de "TJOCK KILLE!" för att "distrahera" mig eftersom de kokade ihop i sina sick minds att jag gillar tjocka killar efter att jag hade pekat ut en kille som jag sa hade fotbollskropp fastän han var rätt otränad. HAHA och de var tvungna att ta det over the top också!! hatar deeem...

nä nu ska jag ta och vara lite produktiv. har möte med radion om en och en halvtimme och sen ska jag tvätta. pözz!

1 kommentar:

Nawal sa...

hola
har du kvar din citatblogg?