2011-03-29

djungle-pants

asså ibland så tänker jag bara, fan vilken fin klass jag har. så jävla bäst är den. alla är bara så himla snälla mot varandra. tror det var när kristina fyllde år och en tjej hade fixat ett födelsedagsfika i hennes ära. alla skrev en liten hälsning på kortet som vi senare gav till henne och hon blev jätteglad. en tjej från min ryska satt med oss då och hon blev lite förvånad att vi överhuvudtaget gör sånt i vår klass. i'm happy we do.

och jag absolut älskar klassens sovmönster på bibblan! hahahaha idag tog jag, elin OCH fredrik en fet powernap på soc-bibblan. förut var sovandet begränsat till sol-bibblan men nu skiter folk iiii. och det roligaste är att ingen skäms, vissa lägger sig och sover när de sitter helt ensamma på bibblan HAHA.

eeeh btw, idag rullar jag runt i mina nya djungle-pants:

djungle boots

ALLA hatar på dem! why, i ask? en i min klass ba "yo, fresh prince called straight from the 90's and wanted his pants back" HAHA. jag ba ey ey. fuck yo. hahaha nah, jag sa att jag var smickrad. vem hade inte blivit det?! fresh prince är ju awesome. ska haffa en keps och ha den på sidan, precis som honom. en ekande kompis har jag ju redan (momi).

4 kommentarer:

cico sa...

HAHAHAH OMG. JAG HAR EXAKT LIKADANA, FICK HEM DOM NYSS! OMG kan vi va freshprince syskon?! snälla
vi kan vara fresh princes. hähä. snälla?! kom igen. sug på karamellen!

momi sa...

HAHAHA EY! ...Btw, jag tyckte de va nice! :D

emma sa...

är dom dyra? var säljs dom?

vixen sa...

köpte de på h%m för 150 spänn :)