2011-03-22

helt enkelt lost

hahaha asså jag har träffat så skumma människor att jag har slutat förstå vad folk snackar om. ba träffade på en i min ryskaklass när jag var på väg hem för att äta lunch. vi snackade lite och så precis innan vi ska säga hej då så säger han "i fredags, det gick väl bra på din tenta?" ELLER "i fredags, du gick väl på din tenta?" haha vet ärligt talat inte. jag ba "i fredags? jo då, det gick bra. eller vänta, det var inte i fredags, det var..." och han fyller i med "... i torsdags! ja just det ja" och jag ba "ja just det. just det". och han säger "bra, för annars blir jag arg haha". och vi säger hej då.

SÅ FORT jag vänt ryggen till så insåg jag att jag fattade NOLL var det där kom ifrån. vilken tenta? vilken dag? hade inte jag tenta i måndags? varför är han arg? fattar 0,0000000. (som man sa när man var liten)

och nu medan jag lagade mat fick jag ett mess av en kompis om att jag skulle skicka mina anteckningar till honom så att han kan sätta ihop det med resten av vår studiegrupps grejer. så jag fixade det. messade jag honom och bad honom titta i sin inbox för att jag har en överraskning till honom. han svarar "det tror jag säker, 'ida'".

....HAHAHAHA asså WHAT. the fuck? vem fan är denna ida? vad pratar folk med mig om? på gud jag vet inte längre. känner mig helt vilsen.

1 kommentar:

mandy sa...

HAHAHAHAHAHAAHHAHA