2011-04-10

tomt

åh herregud. fan vad jag är hungrig just nu.

önskar att jag hade en man som bodde i mitt rum. vars enda uppgift skulle vara att cook me some food, BIETCH! det hade behövts just nu. orkar inte röra mig längre än till toaletten och orkar absolut inte klä på mig.

jag blir nog redo om två timmar då det är dags att gå ner till ica för att köpa lite (mycket) halloumi, lite (mycket) potatissallad och lite (mycket) korv. idag ska vi grilla. SÅ JÄVLA BRA! längtar så jag spricker typ.

förresten, är det bara jag som sover sjukt lite när man har druckit? la mig vid sex igår, vaknade klockan åtta. efter åtta har jag bara legat kvar i sängen och försökt sova bort min hunger. funkar skitbra - ända tills jag vaknar igen. vilket jag har gjort typ fyra gånger but imma give it another try now.

Inga kommentarer: