2011-04-10

beerpong

asså omg. vaknade i morse och vad hittar jag i min hall???

öööölaaaa

tänkte först "WTF?!" men efter någon sekund började allt make sense.

en snubbe i elins korridor hade examensfest där jag bor och han hade gått aaaaaall out med spriten. asså en massa flak öl, en gigantisk bål, en öppen bar, you name it. så vi traskade dit och nallade lite! (this is the part where miriam calls me ghetto and asks "gurl, how you gon' steal something that's free?")

var liiiide påverkad vid midnatt. så ba ringer elin mig och säger att vi ska gå upp till amerikanska festen och viskar "jag har fyra öl i min jacka, hihi". och jag ville inte vara sämre så jag smög fram till ölen och proppade hela väskan full HAHA. why i always gotta steal stuff when i'm drunk????

det roliga är, i don't even like beer, jag måste ba haffa while its free. och roligare är att elins korrekompis mattias ALLTID är med när jag haffar shit. han var med förra veckan när jag haffade godzilla och han var med igår. han måste verkligen tro att jag är en klepthomania (typo, but i'm keeping it!)

så ba på amerikanska festen träffade jag på den här killen - och dum som han är börjar han stöta på mig. aaaaaaaaahahahaha, helt vilsen kille. jag ba "det du gör är haram, gå härifrån". tycker fan synd om honom. sen lärde jag känna en norrman som sa att jag skulle höra av mig när jag kommer till oslo nästa vecka, och det ska jag göra. SAJK! skitjobbig snubbe som bara försökte dra mig ifrån mina kompisar hela kvällen.

hahaha okej det låter som att kvällen var kaoz men det var den inte! jak löövar!! hade verkligen skitkul. elin är bäst, och victor och freddy med. och nu ska jag faktiskt ta en prommis hem till elinka. vi hörs!

2 kommentarer:

mandy sa...

fan vad jag skulle vilja umgås med dig när du är drunk haha eller egentligen fett hemskt och säga, jag skulle npg vilja umgås med dig när du är sober också haha men aså. fan vad jag skulle få skratta tror jag.

Nawal sa...

"gurl, how you gon' steal something that's free?" hahahah bästa ju!!

welll, gratis är gott,