2011-05-17

i'm driving a bus, rasta

asså jag lövar - igår såg jag in i framtiden.

jag var hemma hos angel tillsammans med momi och sagge. angi, being the yani-svenne that she is, ville spela kubb så vi gick ut på hennes bakgård och körde två omgångar. the krälls (sagge och jag) mot kortisarna (momi och angi). the krälls vann två av två och angi skyllde allt på momis snea armar.

det var då jag fick min epiphany - det är exakt såhär min sommar kommer se ut. sena kvällar med cooook bra människor, doing some random stuff som jag och sagge kommer äga på just because we're awesome. ser fram emot det som fan.

efteråt satt vi på angis veranda och pratade om allt från utvecklingsfrågor till nära döden-upplevelser. sagge berättade om busschauffören som hade kört honom dit. han måste ha varit ny på jobbet eller ba en helt vanlig rasta för han missade en avfart så en tjej började skrika på honom. han hade tvärnitat och ba bett henne kolla så att han inte körde på något medan han backade bussen HAHAHA. så ba ska sagge stiga av och väntar på att det ska slå om till "lugnets väg" på stationsgrejen inne på bussen ni vet. så fort det slår om så trycker sagge på stopp och DIREKT tvärnitar busschauffören, typ 400 m från busstationen HAHAHAHAHA. sagge ba uhm okay, hoppade av bussen och gick resten av vägen hem till angi.

LOL.

ikväll ska vi dra på standup. gratis, HOLLA!! ramen och sagge ska också med, skiter iiiii. de leker svåra fastän de vet att farzad nouri är en av de som ska ståuppa. det blir kul fan! nä nu måste jag diska klart.

Inga kommentarer: