2011-05-03

kuze ki sta errado

HAHAHAHA asså de kenasss att gå in på min blogg när jag har den där bilden på freedy liggandes. den är verkligen ALL in yo FACE. inte ens jag vill gå in på min egen blogg när det är det första som poppar upp här!

hahahahaha så för att bespara er den chocken jag får varje gång jag går in (yeah jag går in på min egen blogg lite då och då.... skitkär tjej, i sig själv :/) så tänkte jag dela med mig av en låt som jag lagt upp en gång tidigare. fett skum tjej tänker ni, men jag ska förklara för er varför jag ekar en och samma låt två gånger!

*drumroll* *ok, sajk*

det är av den enkla anledningen att jag slängde in låten i slutet av ett inlägg utan att ge den den ömhet och respekt den förtjänar - för den är verkligen SÅ himla vacker. lyssnar på den så ofta att den håller på att bli the soundtrack of my life.

en grej bara. är det någon som har en aning om vad är det för språk de sjunger på?


Inga kommentarer: