2011-05-02

shit fyfan

freedstoned

vinkade av fredag och mikel för typ två timmar sen, sprang snappt som fän iväg till min buss och nu återstår det ljuvliga jobbet att göra om min crib från den hazard zone den är nu till något livable. det visade sig vara svårare sagt än gjort vilket jag insåg så fort jag steg in i mitt badrum och hittar ett par av freedys smutsiga kallingar på min badrumsmatta HAHA. varför u ask???? för den där killen är sick, i say. snälla kompisar jag har som ger mig så fina gåvor.

bokade tvättstuga SNAPPT efter det, eller ah, snodde till mig en tid rättare sagt. tydligen så kan man ta andras tvättid om de inte satt på sina maskiner efter en kvart. fick tag på två stycken och gick ner till stugan och möts av gaaaaalet många utbytesstudenter. det verkar typ vara deras thing, för snubben som tipsade mig om det är också utbytesstudent HAHA.

aja, nu ska jag fortsätta knega så jag blir klar med det här någon gång. ikväll hoppas jag nämligen på lite finbesök...!

KÖZZ

Inga kommentarer: