2011-06-09

dunk dunk and natta the good kind

jobb, jobb. skönt med lite jobb ändå! har haft absolut NADA att göra de senaste dagarna. alla mina kompisar ba pluggar och har sig på andra sätt. igår till exempel, spenderade hela dagen hemma. gjorde lite yoga - AJ! vaknade upp imorse och kände smärtan stråla genom mina axlar, min rygg och mitt bröst. asså mitt BRÖST! jag visste inte ens att jag hade muskler där!? does that mean i can flext my boobies, just like guys can?

men något som NATTA är lika skönt med jobb: eh, att lyssna på musik utan högtalare. asså det är SÅ hemskt! jag älskar musik, lyssnar på det KONSTANT (fråga bara de i min korridor haha...... yeah jag är sämsta grannen evörr) men utan högtalare vill jag typ ba... stänga av skiten. instant migrane sådära. haha.

Inga kommentarer: