2011-06-08

spontana reaktioner på kroppsbild

1. MAN! alla ser PHÄTT olika ut! kolla hon tjejen, vi väger exakt lika mycket men hon ser fett skinny ut... och kolla henne! hon väger också lika mycket som mig men har fett annorlunda kroppsform. that's funny.

2. ey... i did not want to see that man's dingdong.

3. varför... varför hatar alla på sig själva? varför finns det stunder då jag hatar på mig själv? jag kollar på de här människornas (läs: tjejernas, i don't even wanna look at those old men's bodies!) kroppar och ser deras petita midjor, deras kurviga höfter - och läser att de har svårt att se det fina hos de själva utan ser bara sina feta lår, sina lovehandles, sina hängande pattar... fan vad skevt.

4. jag är fett fin. ärligt. jag förtjänar att jag tänker så om mig själv. fan vad det slår en hur meningslöst det är att hata på sig själv. det är bara slöseri med tid och energi. ingen av oss ser ut som beyonce/bar refaeli/adriana lima/shakira ändå. inte ens de gör det! så kör bara.

kolla själva HÄR.

1 kommentar:

nawal sa...

bra inlägg Vix