2011-07-09

*verklempt*

det basta med att hanga med min kusin ar alla hennes historier. eftersom hon jobbar med ett reseprogram pa tv sa har hon varit exakt alla stallen som finns har pa planet earth och darmed haft lyxen att traffa pa en massa intressanta manniskor. darfor har hon alltid en massa nya historier att beratta och den ena overtraffar alltid den andra, men hennes basta historier - de kommer SPIK fran ekvatorial-guinea.

for inte sa langesen tog hon en kurs i afrikansk antropologi dar nere och forsta dagen bad lararen alla elever presentera sig. min kusin, som har tva degrees och en master, gjort dokumentarer, jobbat pa ett nyhetsprogram och nu haller pa med det har reseprogramet, presenterade sig med det. inga konstigheter, ba haftighet liksom. nar hon var klar fragade lararen om det var nagon i klassen som hade nagra fragor till henne och bara en enda kille racker upp handen.

killen: jag har en fraga!
min kusin: hit me
killen: ar du gift?
kusin: nej
killen: men hur gammal ar du?
kusin: 29
killen: okej.... har du en sjukdom eller nat?


HAHAHAHAHAHAHAHA. hon ba *rida*

ikvall ska vi i alla fall pa buda bar, som tydligen ska vara all fancy schamany dit bland annat cristiano ronaldo (och folket fran "mujeres hombres y viceversa"!!! det ar ett SJUKT tacky dejting-program har i spanien men forra aret foljde jag det som att mitt liv hangde pa det. SA BRA!) brukar ga till haha. men vet ni vad som ar samst? att jag toootally sket i att ta med mig min ASFINA morkblaa klanning som passar PERFEKT for sana har stunder. whyyyyyyyy man, whyyyyy?

okej jag vet why, for min kusin brukar ALDRIG ta med mig till sana har stallen, aven fast jag har klader for det. sa ba den har gangen nar jag inte har det............ livets ironi. jag kunde ju ha funnit min babydaddy i den klanningen! *spelas i bakgrunden: i ain't saying she's a gold-digger* *but she ain't messing with no broke niggas* *vixen borjar ga ner till musiken* *tittar upp och ser sin lillasyster titta alldeles stolt pa henne*

na, nu ska jag lagga mig i vardagsrummet och titta vidare pa dubbade sex and the city i vantan pa att min kusin ska vakna fran sin siesta.

ciao gringos!

Inga kommentarer: