2011-07-09

wai wai

assa shit, det ar sa javla skumt ibland att ga runt och kanna att jag bara ar pa BESOK har och inte langre bor har. eller bor och bor, jag bodde ju aldrig i madrid but you get my point. spanien som spanien. *duckar fran alla tofflor som kommer fran baskerna, katalanerna, etc etc*

nej men som typ nar jag var i mataffaren igar. SA SKUMT! assa ba ga runt och se sig om och tanka "det var den har yoghurten jag brukade kaka till frulle varje dag" eller "smakade de dar kexen en gang, fyfan vad nasty de var" eller ba se pa kottdisken som ar sa JAVLA spanien att det ar sjukt. till exempel kopte jag aldrig frysta kycklingbrost, kopte alltid farska vilket jag ALDRIG hade haft for mig i sverige for det ar ju ba crazy eftersom det kostar sa myckt mer men ah, jag reflekterade aldrig over det och plus sa ar farskt kott (whatever, kyckling) asbillig.

okej, kanske som overdriver VARST och ba kanner mig allmant verklempt och emotional som vanligt HAHA men arligt, its a funny feeling!!!! madrid ar haftigt iallafall, fattar inte varfor jag inte drog hit istallet?! makes NO sense at all nu nar jag tanker efter.

aja, sitter och strolaser ghaz och jonnas gamla blogg medan jag vantar pa min cuz. JA, jag vantar fortfarande hahaha men just nu haller hon pa att duscha. hatar att jag inte kan somna mitt pa dagen om inte jag ar dodstrott, vilket jag typ aldrig ar forran klockan slar tolv. DA kommer somnen och vi kommer formodligen bara ha borjat pa forratten da. knas!!!! maste halla mig vaken till efterratten ju, cok ovart att ens leva annars.

pa tal om att leva, hittade mina gamla dagbocker hemma hos min farbror. OJ sager jag bara. skitskumt att lasa allt. men aja, det far vi ta en annan dag for jag hor min kusin ropa pa mig nu! KOZZ

Inga kommentarer: