2011-08-27

HERE WE GO WITH THE MARTHA STEWART SHIT AGAIN...

jag har hört att det här med svarta och vita sovrum ska vara the illest shit around...

beautiful-black-white-interior

men frågar ni mig så hade jag sagt att det är the craziest thang since coca cola zero. gillar inte alls den typen av inredning. det känns bara så stelt och fantasilöst. jag får alltid känslan att jag stiger in i en persons gråa personlighet uppdelad i två olika nyanser när jag ser ett sådant rum, och man bara vet att den personen tycker att det är snyggt för att det är "stilrent", a k a för att man har hört att andra tycker det.

as for myself så önskar jag att jag hade tillräckligt mycket stilkänsla för att kunna inreda ett fantastiskt hem. av någon anledning börjar folk alltid skratta när jag berättar om mina inredningsdrömmar HAHA. vene om det är den bästa reaktionen man kan få asså.

smäller dock av varje gång jag ser bilder på rebecca simonssons hem. HON kan då inreda! kolla bara på hennes sovrum:

reb-gem_142665227

påslakanen, heltäckningsmattan, det genomskinnliga bordet och lampan ovanpå. smäller av!!!!!!!!!! önskar att mitt rum såg ut sådär. but nah..... långt ifrån, haha.

Inga kommentarer: