2011-08-27

SEX TILLFÄLLEN UNDER JUN - AUG...

Bild136

vaknade sinnessjukt tidigt för att åka på min intervju på h&ms högkontor. gick därifrån lycklig över att jag hade gjort det och satte mig i kungsan och mådde bra.

Bild141

jobbade tills jag blev både dum, stum och döv. kändes så iallafall. ÄLDRIG jag ska jobba tre månader i sträck igen! *vinner pris som employee of the month*

Bild143

gnucci banana uppträdde i stockholm. tog till och med bild på det för att jag skulle minnas det. gick jag? självklart inte. jag får aldrig se gnucci live. tror det här är fjärde gången jag missar henne. *vinner pris som fan of the month också*

Bild149

harry potter 7!!!!!!!!!!!!!!!!! ord överflödiga.

Bild144

gick förbi dessa posters varje dag och tänkte på en viss jamaican som höll till i lund.

Bild153

en helt (o)vanlig och (extra)ordinär onsdag då freedy och micke bestämde sig för att vi skulle gå ut och göra dumheter och vägrade ta ett nej till svar. fick tre timmars sömn den natten. men för en gångs skull behövde jag inte mer.

vilken sommar.

Inga kommentarer: