2011-08-31

MAC IS WACK!

jag vene vad asienbibblan här i lund har för kontakter men över sommaren har de alltså lyckats haffa ett gäng brillans nya mac-datorer. gött de för liksom, kul när det går bra för andra! (haha så säger alltid min kära karin) det är en sån jag sitter vid nu och jag vill inte erkänna det men... jag vill typ aldrig gå härifrån, HAHA. asså den är helt fläshig, och skärmarna är aaaasstora. tänk att ha en sån hemma. tony har en. hatar honom. *kidding*

but it just goes to show hur ojämn finansieringen är på universitetet för jag minns att jag kommenterade till någon att asienbibblan var helt fläshig förra året också och personen sa att de får hit ASMYCKET pengar. asså verkligen, de är typ ett av de bibliotek med mest pengar. av vilken anledning minns jag dock ej. *skitbra på att drop some knowledge* går man till astronomibibblan däremot så har de fortfarande en windows 95:a running där haha. helt kefft. lite skumt också.

fast man kan ju tycka att de borde lägga lite mindre pengar på mac och mer pengar på AC:n. child, i'm cold as a polarbear. vene ens om det makes sense eftersom isbjörnar har päls but then again, so do i! *rulig* nej men on the real så är det galet kallt jämnt. vädret suger. det enda det gör är regnar. och när det inte regnar så duggar det. och när det inte duggar så spöregnar det. you could kill a ninja for less, asså!

men nu fattar ni åtminstone varför jag inte ville gå ut igår kväll. ja, det regnade igår också. och det regnar just nu. och walla om det inte regnar imorn, jag heter inte viktoria.

Inga kommentarer: