2011-08-31

FRÄSCHT

tumblr_lplql0Gnz31qijg3go1_500

de senaste dagarna har jag tänkt, hur klarade jag mig någonsin utan en tv på rummet? berätta det för mig? medan jag sitter och skriver på det här lilla inlägg har jag den på i bakgrunden bara för att. fatta att jag har levt utan det ljudet i typ ett år? i total tystnad? inte undra på att jag var i köket 24/7!

ahh ahhh, på tal om att vara i köket hela tiden - idag träffade jag en snubbe som bodde i vår korre förra året och han brukade ALLTID dega i korren med mig! i sin morgonrock dessutom. fan vad kul det var att se honom. fick träffa hans bror som också flyttat ner hit och det är sjuuukt hur lika de var hahaha. till sättet, inte utseendet.

är extremt trött efter en lång dag med en sjukt mycket läsande och skrivande, och nu på kvällen har jag suttit i ett galet långt möte. jag ska bara svara på ett litet mail som väntar på mig och sen hade jag tänkt lägga mig. med min baby i famnen. yani fjärrkontrollen till tvn.

puss och god natt

2 kommentarer:

sMelli sa...

asså vad har jag sagt till dig om att lägga ut såhär avslöjande bilder på mig? trodde det var något som bara vi hade på fredagarna, något speciellt.... i aint doin that with u again, u can find somebody else to drink champagne with and do dirty stuff with :(

fett sårad asså

angelicamangelica sa...

ok..JAG ÄR OFFICIELLT LEBB!