2011-09-01

BRA DAG BRA DAG

nerdswag

vaknade imorse och kände att jag behövde lite tid för att ordna upp saker och ting. så istället för att rusa till bibblan och read my brains out, vilket var den ursprungliga planen, har jag bara legat i min säng och fyllt i min kalender och läst.

nu sitter jag och rensar i min inbox. FYFAN vad skönt det känns! har typ tusentals (skojar ej) mail från milejna. SLUTA BOMBA MIG! shiiiiii... nah i'm kitting, i'm kitting! hon flyttar faktiskt tillbaka till sverige idag. hooray! nu kommer min inkorg bli full på bara några timmar igen. i'm looking forward to dat.

1 kommentar:

annette keita sa...

hahah jaaaa! jag har vart så off med att blogga och kommentera, men jag stalkar fortfarande både här och twittaah! hehehe ;)

och tack för peppen, det värmer :D

plus!!! du gjorde mig lite kär i gnucci i det dära inlägget du skrev om henne och mannen.. har bara hört två låter med henne men de va så fint skrivet så jag blev taggad hahah