2011-08-17

PASSAGE

tack

timing är allt säger man ju, så jag förstår inte varför jag får en massa awesome ideas när saker och ting börjar ta slut? jag har till exempel upptäckt att jag sparar sjukt mycket tid genom att käka frukost på jobbet istället för att äta hemma, för då jag hinner jag ta bussen till jobbet som tar 20 min istället för 35 med tunnelbanan. när upptäckte jag det här? IDAG! två dagar innan jag slutar HAHA.

yeah i'm awesome like dat. men det är okej för jobbet känns inte lika jobbigt längre. känns inte jobbigt alls för att vara ärlig. det finns en kvinna som jobbar med mig som jag tycker jättemycket om, asså jättemycket. hon tycks alltid ha koll på vilket schema jag har och vilka pensiosar jag går till, holds my back och är alltid intresserad av mina dagar. she the illest, och när jag går hem på fredag vet jag att jag kommer känna mig lite nostalgisk. men det är okej.

japp, livet är heeeelt okej.

Inga kommentarer: