2011-09-20

I'M ABOUT TO DROWN IN FRANK OCEAN

jag gillar inte när folk försöker trycka ner saker on the basis of att "det är för många som gillar det". typ som att det skulle vara negativt på något sätt. typ som att det vore häftigare att stå utanför "alla andra".

SAJK.

vissa saker uppskattas helt enkelt av många just för att det är så jävla bra.

ta t ex frank ocean. upcoming star som "alla" gillar. han är skitduktig så det är klart att han får mycket uppmärksamhet men vissa tycker tydligen då att han förlorar sin charm medan andra tycker att han blir för "mainstream" att gilla. typ.
ska jag vara ärlig så hade jag aldrig hört talats om killen förrän ett litet tag sedan för jag är typ sist med ALLT. men saken är att varje gång jag hör något från honom eller ser en video från honom så ba...... kärlek. det enda jag känner är kärlek. jag har inte ens hört särskilt många låtar med killen men DÖR varje gång jag gör det.

så varför skulle många INTE gilla honom? varför skulle man INTE vilja att fler upptäckte honom?

come on.

2 kommentarer:

annette keita sa...

ALLTSÅ!!!!!!!!!! taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!
så jävla word på den!

lou sa...

i love hiiiiiim!