2011-09-20

TRE SNABBA

borde egentligen plugga men jag tog en paus för två timmar sedan som skulle vara i femton minuter... SAJK!

det finns ett par grejer som jag har funderat på idag som jag tänker dela med mig av här och nu *worldwide exclusive*

- det är roligt att de flesta argumenterar med att antalet facebook-vänner man har inte spelar någon roll eftersom det inte är "riktiga" vänskapsrelationer. därför är det typ "normalt" att ha över 500 vänner or so. ÄNDÅ blir man aspissed om man får reda på att någon ha tagit bort en från sin vännerlista.

- många gånger när jag läser artiklar vi har i skolan så tänker jag ba "shit, kapitalismen är typ det värsta mänskligheten kommit på någonsin." men alla som pluggar ekonomi tycker ju att kapitalism är det bästa som har hänt sedan hjulet uppfanns och ser marknaden som ett medel för att minska fattigdom t ex. betyder det att de aldrig läser artiklar om marknadens baksidor?

- varför har jag så bra metabolism? pääällante gå på toa typ fyra gånger om dagen.

(eskoja. jag älskar att gå på toa fyra gånger om dagen.)

aja, back to schoolwork!

Inga kommentarer: