2011-10-16

KUL NÄR DET GÅR BRA FÖR ANDRA

häromdagen fick jag ett vykort av melz (älskar vykort!) aaaaaall the way from brazil med en bild på en fantastiskt vit sandstrand och ett turkost hav. asså det såg ut att vara magiskt, speciellt när man precis frusit sin butt off bara av att gå ner till ica som ligger en minut från ens hem. yeah. funny. så första tanken var såklart: "åååh, tänk att vara där..." men sen kom jag på - melina ÄR där! hatar heeenneee jaw.

nu har hon varit i saltöknen i bolivia tillsammans med sin kompis. det låter sjukt häftigt men för att vara ärlig så hade jag nada idé om vad det var för något HAHA. så jag googlade. och fick fram:

1) att det ligger i närheten av lake titicaca *giggle* *cause it got poop and boobs in its name* *giggle some mo*

2) de här bilderna:

uyuniheaven
uyunisalt
sunsetuyuni


säger bara: DAEM. now thats what i call a vay-cay! kan inte ens föreställa mig hur det är att se det där med sina egna ögon. fyfan vilken resa hon måste vara på. (hatar henne igen. hihi.)

Inga kommentarer: