2011-10-17

VÄRLDEN ÄR STOR. FACEBOOK ÄR LITET.

asså, facebook är fööör litet! hittade precis min danslärare på fejjan. KNÄPPT! asså på ett sätt älskar jag att hitta folk man egentligen inte känner alls för man får veta SÅ mycket om de. *rädd för att ha riktiga konversationer* *typ* *lolz* plus att det säger såååå mycket om en person typ bara vilka sorts profilbilder man väljer. t ex om man väljer en retuscherade studiobild, en partybild eller en skämtbild. tycker ni inte?! men å andra sidan så börjar jag ifrågasätta varför jag blivit lite väl duktig på att hitta folk jag inte känner........ *läskig fofotjej*

men jallafall! hon hade länkat sitt examensarbete på sin profil - och tydligen hade hon fått pris för det. hur tungt är inte det? jag tycker mig hitta fler och fler i min omgivning som är grymma på att göra sin grej och det inspirerar mig så otroooooligt mycket. och jag tar det som ett tecken. om DE kan - så kan jag. world domination ya'll!!!! ZWA!

1 kommentar:

Nawal sa...

ofcourse YOU can!!