2011-12-24

HO HO HO!

Snapshot_20111202_13

så jag avslutar denna julafton med att logga in på facebook bara för att upptäcka att jag blivit faceraped. NICE! ni kan se den på min quote-blogg! vet att jag är dålig på att uppdatera den men mina vänner är så ruuliga att jag inte kan keep track of alla dem hysteriska sakerna de säger. true story!

jul nuförtiden är mycket mer stilla än vad de var när jag var yngre. både min syster och min mami jobbade under dagen så jag satt hos min papi och försökte få min lillasyster att se på sin första disneyjul vid treslaget - men det gick natta bra. JAG var mer intresserad än vad hon var, ok. till slut fick jag putta bort henne när hon ville leka och ba "child, youz in my way of the tv!" *hand to the face*

nä men fo rizzle, det fick mig typ att vilja se om alla mina gamla disneyfavoriter från liten?? jag vet att ALLA älskar lejonkungen men mina favoriter har alltid varit djungelboken och aladdin. HAHA yani blattarna. btw, it dawned upon me IDAG att det inte make någon sense att baloo överhuvudtaget bor i djungeln? HAHAHAHA

sen på kvällen när min papi drog till jobbet drog jag hem och lagade julmat med min mama. vi lagade min absoluta favoritsallad, olivje! typ en rysk sallad med potatis, ärtor, gurka, morot och så en massssa majonnäs. ASGOTT! kommer vara det enda jag lever på den här helgen.

nåja, det var inte meningen att gagga. allt jag ville göra var att önska alla en GOD JUL! inshallah att ni får en fin och kärleksfull helg. puss.

1 kommentar:

Melina sa...

min mamma lagade det igår!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D