2012-01-14

M-MM-MMM

asså jag är sååå sugen på svampsås, det är cray cray :S kokade precis upp vatten efter att ha hittat ett paket varma koppen med svampsmak i ett av köksskåpen. gourmetmiddag, shoo. hähä.

jag var och hämtade ut min malariamedicin idag. inte allt, men det mesta. och efter denna upplevelse i medicinens tecken vill jag ba announce hur MYCKET jag älskar sverige. tackar sverige och denna fiffiga uppfinning man kallar 'högkostnadsskydd'. seriöst, det har räddat mitt liv. sverige, DU har räddat mitt liv! kommer seriöst aldrig avsäga mig som svensk. är liksom stolt över att komma från ett land som står på de fattigas sida (inte för att jag kan räknas som fattig men ah... student, yani) och längtar typ tills jag får betala feta skatter som kommer hamna upp i poe peoples fickor och göra massor med gott. *får tår i ögat*

och therefore, lita ALDRIG på stater med få eller inga skatter! *nämner inga namn* *inga nämnda, inga glömda* *men ni vet nog vilka jag menar* de gör mer kaoz än nytta, enligt mig.

Inga kommentarer: