2012-01-14

6 DAGAR

bojo bojo

det är så himla stört att jag om mindre än en vecka kommer att vara i ghana. i 30 graders värme. I AFRIKA!

så så sjukt att vårt avfärdsdatum ba närmar sig. så sjukt att vi överhuvudtaget har ett avfärdsdatum! trodde fan aldrig att elin och jag skulle orka go through with it när vi började spåna på idén förra terminen. men tji fick jag.

det första jag ska göra, efter att ha installerat mitt myggnät, myggsprayat sööönder mig samt ätit lite ghanansk mat, är att dra till någon strand och sola. måste smälta in bland lokalbefolkningen snaaaabbt, vilket jag inte kommer göra i mitt nuvarande tillstånd. i och för sig så kommer jag mest hänga med elin, en lång, blond och vacker svensk flicka, vilket GROVT försämrar oddsen att gå omkring unnoticed. hate heeeer.

Inga kommentarer: