2012-01-23

OOPS...

förresten, på tal om mitt myggnät... yeah, jag gjorde en fett klantig grej imorse.

jag vaknade rätt tidigt av att det var fööör fuktigt och varmt i mitt rum, alltså fööör. eller jag vaknade inte ens, utan jag halvvaknade. hela min panna var blöt av svett så jag tog det första jag kunde få tag på för att torka bort det så att jag kunde somna om.

kunde dock ej somna om eftersom pannan kliade. kliade och kliade, boiiiiiiii vad den kliade. jag ba rev och rev i ett försök att få det att sluta, men na-ah.

på morgonen när det väl var dags att vakna gick jag upp, gnuggade mig i ögonen - och känner hur det börjar BRINNA.

kom på vad det var jag hade torkat mig i pannan med och som nu fanns all over mina händer: MITT MYGGNÄT!

så yeah, innan hade jag undrat om mitt nät VERKLIGEN var inpregnerat med myggspray... nu fick jag veta the hard way att det sho is. pannan kliar fortfarande fan! ögonen stod jag och spolade i evigheter imorse så det gick lyckligtvis över efter en stund. hahaha men yeah. BÅÅRA jag lyckas med sånt.

jallllafall, ska ner och spela fotboll med de nigerianska pojkarna nu haha. vi hörs!

Inga kommentarer: