2012-02-02

FINITO

KLAR! äntligen fakking klar! i 5 dagar har jag suttit och jobbat med min omtenta från morgon till kväll. kan ni fatta att jag suttit i ghana och skrivit på en omtenta?! that's cray cray. nu är den äntligen klar, lyckades till och med skriva klart och skicka in en stipendieansökan igår kväll också. fo shizzle, det har varit all work and no play. men nu är det KLAAAAAAAART!

så jäkla skönt. jag och elin har bestämt oss för att åka till cape coast imorgon bitti tillsammans med en amerikansk tjej och möta upp britterna som redan är där. haha, älskar att vi är helt osynkade med alla andra bara för vårt plugg. all work and no play. I GHANA! fucked up.

okej, det är över nu iallafall. kan lugna ner mig. den här veckan blir det inga föreläsningar för vår del eftersom lärarna tycks vara på strejk. har bara haft en lektion i afrikansk dans (en riktig upplevelse, kan berätta om det mer sen) än så länge. på lördag kommer vi hem från cape coast och drar på välkomstfest för alla obrunis. kuuuuuuuuul!

but until then: good night.

Inga kommentarer: