2012-02-15

SEG-A-PAUL

åh, det finns så mycket jag vill berätta för er!!!! om våra föreläsningar so far, om min roomie, om mina och elins nya fritidsplaner och så så mycket mer!! men eftersom mitt internet är totaldött av någon anledning och jag inte orkar gå över till ish2 för att signa upp mig för deras wifi (är på afrika mode, jag säger till er) så har det inte blivit något. åh, önskar att ni ba kunde höra mina tankar, har SÅ mycket att dela med mig av.

ska verkligen försöka fixa det one of these days. speciellt med tanke på att jag inte skriver dagbok för tillfället vilket gör att bloggyn blir det enda jag kan hold on to sen när vi har åkt hem. ugh, hemska tanke *ryser*
men tills vidare delar jag bara med mig av en låt vi hörde igår när vi var ute och firade alla hjärtans dag. (yani firade. folk ba 'valentines day är fett stort här i ghana'. hmpf!) ni har säääkert hört den innan men den är så jävla bra så KÖR BA! hata inte (momi), hihi.


and i'll be back!

4 kommentarer:

möömsiga momsi sa...

"ni har SÄKERT hört den innan" HAHAHA asså duuuuu, att du en skriver "säkert". U funi!

vixen sa...

HAHAHA EY

vixen sa...

men ärligt, hade du? 8)

momi sa...

Svär nej, första gången 8)