2012-04-11

.........

frustrerande dag!!!!!!!!!!!!!!!!! elin och jag har kommit hem från en hel dag på migrationsverket utan att få något uträttat. allt på grund av en galen kvinna som tog emot elins pass för mer än en månad sen men inte gjort NÅGOT utav det. det har bara legat på hennes kontor. först bad hon elin komma med ett gäng dokument som senare visade sig vara helt fel dokument för att förnya sitt visum (uhm yah, vi behöver göra det även fast vi redan har ett som gäller i sex månader. this is ghana for you, fo sure!) och nu skyller hon på elin för det. asså hon är kaos. samma kvinna gav mitt nummer till sin kollega som har ringt och trakasserat mig ända tills att jag sa att jag skulle anmäla honom till polisen om han fortsatte hålla på - och idag när vi såg honom lekte han så baaaaaaaaall, asså fick panik. helt skamlös. båda två är psykopater.

så ja, vi hade tänkt åka till togo den här helgen men vi får se hur det blir med det på grund av det här jävla strulet med passet. inshallah, det blir fixat. snälla, håll tummarna? aja, ska köra handtvätt pt. II nu. puss.

Inga kommentarer: