2012-07-06

FLÄSHIGT FORWARD

uhm guys... har någon av er sett serien "flash forward"? BÄSTA!!!! alltså jag är helt beroende av den. pepparkakan (no racist! han är en av grabbarna på ish, elin och jag gav honom det smeknamnet på grund av hans kallingar med pepparkaks-tryck HAHA) och jag började titta på den i ghana. grejen var bara att han endast hade bara de 10 första avsnitten. jag ba thanks....... for showing me the most awesomest thing since jollof rice, och så är det bara en teaser. yah. så när jag kom hem till sverige laddade jag ner de resterande 12 avsnitten snaaaappt och sedan dess har jag suttit klistrad vid datorn. skulle möta micke halv sju igår kväll - dök kl åtta för att jag var mitt inne i ett avsnitt HAHAHA. och nu är jag på avsnitt 20. har dock fått veta att det bara finns en säsong och att de cancellade serien av någon anledning. WHAAAT?

Inga kommentarer: