2012-07-25

ONSDAGAR I GHANA


å, jäklar vad jag saknar salsakvällarna på coconot groove hotel och afrikkiko på onsdagar! så sjukt häftigt var det att komma in på pool-området och se folket dansa. alla var ju såklart otroligt duktiga också!

det roligaste är att första timmen ägnas åt att lära sig en koreografi, sedan är det freestyle och sedan min favorit: the lineup!! alla radar upp sig i rader och kör koreografin man fick lära sig i början tillsammans. så SJUUUUUKT BRA. och mindre mindre geeky än vad det låter, jag löövar haha. ibland körde de till och med en azonto lineup, vilket gjorde mig till hypens MAMMA. kan fortfarande stegen vi fick lära oss till buk baks "kolom" HAHA.

asså när jag och miriam åker till london om en månad ska vi fan hitta ghanianska klubbar snäppare än snääääppast. måste ha lite azonto i mitt liv igen!

Inga kommentarer: