2012-07-23

(T)WORK (T)WORK



TPL som vanligt. händer alltid när jag jobbar. förstår ej varför jag blir så uttråkad av mitt jobb? vissa gånger är det ju faktiskt mysigt. idag var min arbetsuppgift till exempel att hålla en gubbe sällskap under maten, så berättade han lite om vad han hade gjort under sitt liv. himla intressant, känns som att jag stirrar den svenska folksjälen i vitögat. men sen finns det de stunder som jag vill lägga mig i toaletten, typ som när jag tänker på det faktum att jag måste vakna 6 varje morgon för att springa till bussen. AH! varför kan vi inte ha ghana-time här i sverige också, why? telllll meeee.

fick världens roligaste samtal från chief idag! han ringde mig ända från ghana för att han hittat en påse med "ladies underwear" i sitt rum och efter att frågat alla sina tjejkompisar, så undrade han om de var mina. HAHAHAHA jag ba dude? i don't use any. hääääääääääääää.. skoja. jag använder dubbla.

aja mina fina, ska nanna nu med min syyyperbraiga bok av richard dowden i famnen. handlar om afrika (såklart).

Inga kommentarer: